Καρμικά μαθήματα και αριθμολογία
Από την Χαρίκλεια (Χάρις) Μπεκιάρη
Ο Αμερικανός συγγραφέας Wayne W. Dyer λέει : “Το πώς συμπεριφέρονται οι άλλοι σε σένα είναι το κάρμα τους. Το πώς εσύ αντιδράς είναι το δικό σου. “
Η λέξη Κάρμα μας έχει απασχολήσει ξανά σε άρθρο (Καρμικοί Αριθμοί) , αλλά στην Αριθμολογία η πληροφόρηση για το Κάρμα μας δεν σταματά εκεί. Εκτός από τους Καρμικούς Αριθμούς , συναντάμε και τα Καρμικά Μαθήματα , τα οποία μπορεί να είναι στον καθένα μας από ένα έως και εννέα και μας δίνουν σημαντικές πληροφορίες για πτυχές του χαρακτήρα μας , που μπορούμε να αλλάξουμε , να «δουλέψουμε». Το γεγονός ότι κάποιοι αριθμοί δεν είναι παρόντες , δηλώνουν ιδιότητες που δεν υπάρχουν καθόλου στην προσωπικότητα μας ή τουλάχιστον είναι σε μειωμένο βαθμό – διότι πάντα παίζουν ρόλο και τα υπόλοιπα στοιχεία που προκύπτουν από μια ολοκληρωμένη ανάλυση.
Κάθε αριθμός που λείπει λοιπόν είναι ένα Καρμικό Μάθημα, ένα πολύτιμο μήνυμα , που μας πληροφορεί για τυχόν εμπόδια που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος και για το ποιους κανόνες συμπεριφοράς μπορεί να ακολουθήσει για να διευκολύνει τον δρόμο του
Όσα λιγότερα Μαθήματα έχει κανείς , τόσες λιγότερες μάχες έχει να δώσει με τον ίδιο του τον εαυτό.
Σημείωση: για τον πίνακα με τους αριθμούς σας ως προς το όνομα μπορείτε να ενημερωθείτε στο άρθρο μας: “Η ανάλυση του ονόματος με την αριθμολογία”
1)Το καρμικό μάθημα 1 δηλώνει ότι τα άτομα δεν έχουν την αποφασιστικότητα και την επιθετικότητα που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν συνηθισμένα αρνητικά περιστατικά της ζωής. Τείνουν να υποταχτούν στους άλλους, να βρεθούν σε κατώτερη θέση και να τους αφήσουν να του επιβληθούν. Διστάζουν να πάρουν αποφάσεις και να επιβάλουν τη δική τους γνώμη. Θα πρέπει να αυξήσουν τη δύναμη της θέλησης τους και βαθμιαία να μάθουν να παίρνουν μόνοι τους αποφάσεις και τη ζωή στα χέρια τους. Καλό θα ήταν φυσικά να προσέξουν να μη μετατραπεί η διστακτική στάση στο ακριβώς αντίθετο , δηλαδή σε ένα παράλογο πείσμα!
2) Η απουσία του 2 , δείχνει ότι τα άτομα διακατέχονται από ανυπομονησία και ανησυχία. Δεν έχουν ανεκτικότητα και συνήθως ζητούν να βρίσκονται στο κέντρο της προσοχής , έχοντας πάντα παράπονο από τους άλλους ότι δεν τους δίνουν την πρέπουσα προσοχή και σημασία. Αυτό έχει ως συνέπεια, να νιώθουν τελικά θύματα και ξεχνούν εντελώς κάθε διπλωματική συμπεριφορά προσέγγισης με αποτέλεσμα να χάνουν κάποιες φορές την εκτίμηση των άλλων. Θα πρέπει να περιοριστεί ο ατομικισμός και να πάψουν να νιώθουν ότι φταίνε μόνο οι άλλοι, να συνειδητοποιήσουν ότι και οι άλλοι έχουν ανάγκες και συναισθήματα.
3) Με την έλλειψη του αριθμού 3, τα άτομα καλούνται να μάθουν πως εκτός από τα εκ γενετής ταλέντα υπάρχουν και τα επίκτητα. Συνήθως νιώθουν πως δεν είναι χαρισματικοί και ξεχωριστοί. Τείνουν να απομονωθούν και να καλλιεργήσουν συναισθήματα πικρίας ,νιώθοντας ότι δεν αξίζουν . Οφείλουν να τονώσουν την αυτοπεποίθηση τους, να νιώσουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν και να σκεφτούν πως δεν υπάρχουν μόνο τα αυθόρμητα ταλέντα αλλά και αυτά που καλλιεργούνται με μελέτη και επιμέλεια.
4) Το καρμικό μάθημα 4 , δηλώνει ότι τα άτομα αυτά έχουν δυσκολία να καταπιαστούν με επιμονή σε κάτι και να το ολοκληρώσουν. Η συγκέντρωση πάνω στη δουλειά, η ακρίβεια και η εστίαση στις λεπτομέρειες είναι πράγματα ανυπόφορα για εκείνους. Οποιοδήποτε είδος ρουτίνας τους φαίνεται αδιανόητο με αποτέλεσμα να νιώθουν πλήξη γρήγορα και να ασχολούνται πολύ γρήγορα με κάτι νέο. Αυτό επιφέρει έλλειψη ψυχικής ικανοποίησης και δεν έχουν ποτέ τη χαρά να ολοκληρώσουν ένα σκοπό τους με αποτέλεσμα να διασπόνται σε πολλά ταυτόχρονα χωρίς να ολοκληρώνουν κανένα καταλήγοντας σε μια κατάσταση απαισιοδοξίας. Θα πρέπει να κατανοήσουν ότι οι επιτυχίες επιτυγχάνονται μέσα από θυσίες και ότι η ικανοποίηση που επιφέρουν είναι το πιο πολύτιμο δώρο για την προσωπική αυτοεκτίμηση.
5) Η απουσία του αριθμού 5, δείχνει άτομα που απομακρύνονται από τις αλλαγές και τις εμπειρίες της ζωής. Είναι προσωπικότητες που συνήθως δεν προσαρμόζονται εύκολα με τις καταστάσεις της ζωής που αλλάζουν. Πρόκειται για άτομα αδιάλλακτα , φοβούνται το καινούργιο και τα απρόοπτα γεγονότα. Δεν προσαρμόζονται εύκολα με τις συναισθηματικές τους μεταπτώσεις κι έτσι είναι πολύ συχνό οι σχέσεις με το άλλο φύλο να γίνονται αιτία στεναχώριας. Καλό θα ήταν να συνηθίσουν να παίρνουν τα πράγματα όπως έρχονται και να μάθουν να κατανοούν τις ελλείψεις και τις αδυναμίες των άλλων. Να μην αποτραβιούνται από καταστάσεις που εκ πρώτης νιώθουν ότι δεν μπορούν να τις αντιμετωπίζουν. Να κατανοήσουν ότι οι αλλαγές είναι για προσωπική εξέλιξη.
6) Η απουσία του 6 δείχνει έλλειψη προσαρμοστικότητας των ατόμων και δυσκολία να συντονιστούν με τις καταστάσεις της ζωής. Οι προσωπικότητες αυτές νιώθουν καταπίεση από τις ευθύνες και τους οικογενειακούς δεσμούς , πιέζονται όταν τους περιορίζεται η προσωπική τους ελευθερία με αποτέλεσμα όταν παραμένουν σε σχέσεις ή συνεργασίες παρά τη θέληση τους να κάνουν τρομερές υποχωρήσεις και να έχουν αποτυχημένες σχέσεις. Με το μάθημα 6 καλούνται να εκτιμήσουν πρώτα τα θετικά στη ζωή τους και να δουν τους συνανθρώπους τους με πιο θετική ματιά, να γίνουν πιο ελαστικοί στην κρίση τους κατανοώντας πως κανείς και τίποτα δεν είναι τέλειο!
7)Ο 7 είναι ο αριθμός της μοναχικότητας , άρα η έλλειψη του μας φανερώνει μια έντονη τάση, στα άτομα που έχουν αυτό το μάθημα να καταπνίγουν συγκινήσεις και γενικότερα να μην εκφράζουν σκέψεις και συναισθήματα στους γύρω τους. Συνήθως αποφεύγουν τις ανθρώπινες επαφές, επιλέγοντας πολλές φορές τη μοναξιά τους. Στο βάθος της ψυχής τους αναζητούν τις φιλίες και τους έρωτες αλλά ο φόβος της προδοσίας και της απόρριψης τους ωθεί στην απομόνωση. Το μάθημα του 7, ωθεί τις προσωπικότητες αυτές , να υπερνικήσουν την εσωστρέφεια τους, να «ανοίγονται» και να μην διστάζουν να εκφράζουν τα συναισθήματα τους από φόβο. Να εμπιστεύονται τους συνανθρώπους τους χωρίς να σκέφτονται ότι εκτείθονται.
8) Το καρμικό μάθημα των ατόμων που λείπει το 8 από το ονοματεπώνυμο τους, είναι να καταπολεμήσουν την οικονομική και συναισθηματική τους ανασφάλεια. Λόγω της προσωπικής τους ανασφάλειας αναζητούν να στηριχτούν σε τρίτους , κάνουν λάθος επιλογές ανθρώπων , οι οποίοι συνήθως δεν είναι άξιοι εμπιστοσύνης, με αποτέλεσμα να συνάπτουν λάθος σχέσεις και συνεργασίες. Πρέπει να κατανοήσουν τη σωστή αξία του χρήματος και των υλικών αξιών και να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σπατάλη και την φιλαργυρία. Επίσης να αποδεχτούν σιγά σιγά ότι μπορούν και οι ίδιοι να επιφέρουν την αίσθηση της ασφάλειας στη ζωή τους μέσα από άλλες αξίες και να νιώσουν πλήρης.
9) Όταν απουσιάζει το 9, το καρμικό μάθημα των ατόμων αυτών είναι να πάψουν να είναι απασχολημένα με τον εαυτό τους. Συνήθως υπάρχει ένας φόβος να μην περιπλακούν σε υποθέσεις άλλων που δεν τους αφορούν και πέσουν θύματα εκμετάλλευσης. Πολλές φορές αποδιώχνουν σχέσεις από κοντά τους όσο κι αν τις επιθυμούν. Δεν προσφέρουν εύκολα βοήθεια αλλά δεν την ζητούν και οι ίδιοι από τους άλλους. Το 9 όμως τους ωθεί να μάθουν να δίνουν γρήγορα στους άλλους, να κατανοήσουν ποιοι είναι , τι θέλουν αλλά και τι μπορούν να δώσουν. Να μάθουν ότι η συμπάθεια και το ενδιαφέρον πρέπει να εκδηλώνεται κι ότι αν το εφαρμόσουν αυτό έμπρακτα θα ανταμειφθούν με ένα αίσθημα «εσωτερικού πλούτου».
Τα Καρμικά Μαθήματα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τα γνωρίζουμε τόσο για εμάς όσο και για τα μικρά παιδιά, διότι οι γονείς μπορούν να δώσουν ένα «χέρι» βοήθειας στη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους και να μειώσουν όσο αυτό είναι δυνατόν τυχόν απογοητεύσεις ή αδυναμίες τους !
Όλες οι αναρτήσεις μας καθημερινά και στις σελίδες μας
στο facebook https://www.facebook.com/pages/Lilian-Simou-Astrolife/
στο twitter https://twitter.com/astrolifegr
και στο google+ https://plus.google.com/u/0/105197655252970962131/posts
Το μήνυμα της ημέρας πρώτη παρουσίαση στο: http://kissmygrass.gr/














