από τα αρχεία του Νικόλα Μαργιωρή
Ο Εσωτερισμός αναγνωρίζει και διαχωρίζει τρία είδη όντων που φτάνουν σαν επισκέπτες στην τρισδιάστατη ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ προερχόμενα από το απύθμενο εσωβάθος. Αυτό το πιστεύω του Εσωτερισμού βρίσκεται και σε παμπάλαιες θρησκείες, όπως στη Μωυσαϊκή παράδοση και ειδικά μες τη διδασκαλία των Εσσαίων, όπου βρέθηκαν τα περισπούδαστα ευρήματα στο Κουμπράν δίπλα σχεδόν στη Νεκρή θάλασσα και πολύ κοντά στην πόλη της Ιεριχούς.
Όμοια παρουσιάζονται στην Παλαιά και την Καινούργια Διαθήκη οι επισκέψεις όντων του τύπου που σας γράφω πάνω στη γη μας, καθώς στην Αιγυπτιακή τυπολατρεία του Οσίριδα και της Ινδουϊστικής Θεολογίας. Αυτές οι επισκέψεις, περιγράφονται με τόση λεπτομέρεια από αυτόπτες αξιόπιστους αφηγητές, ώστε μας προκαλεί κατάπληξη η σαφήνεια της διατύπωσης. Όμως ας αναπτύξουμε με τη δική μας άποψη τα όντα που ο εσωτερισμός πρεσβεύει.
(Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά στο Ευρετήριο Αγγέλων)
Πρώτο είδος όντων
Σ’ αυτό το πρώτο είδος όντων, ανήκουν οι πρωτοπαρουσιάσιμες ψυχές – πνεύματα, που έρχονται στην έξω πλάση η την εξώτερη διάσταση τη φυσική, για πρώτη τους φορά, εκτινασσόμενες από την Κεντρική Πηγή εστία, του Μόνου – Νου – Πατέρα. Μέσα σ’ αυτό το πλήθος των αγνών και πρωτογνώριμων ψυχών, υπάρχουν και λίγες που προορίζονται να αυτοπροωθηθούν και να αυτοεξελιχθούν ταχύτερα από τις άλλες, για να γίνουν οι οδηγήτριες αδελφικές ψυχές, που θα ονομασθούν Διδάσκαλοι, Άγιοι, Τελειωμένα Πνεύματα.
Δεύτερο είδος όντων
Το δεύτερο τούτο είδος όντων, είναι πολύ διάφορο του πρώτου. Αυτό το είδος αποτελείται από ψυχές που επανέρχονται στην τρισδιάστατη υπόσταση μας, αφού είχαν φύγει σαν ανθρωποψυχές προ πολλού η πριν από λίγο χρόνο ανάλογα με το δημιουργικό τους αποτέλεσμα. Το είδος των όντων τούτων γνωρίζουν όλα τα φαινόμενα του κόσμου τούτου και είχαν εμπειρία από τη φυσική ζωή, αφού γνώρισαν άφθονα συστήματα, και πάμπολλους Γαλαξίες, κατά τις προηγούμενες ενσωματώσεις τους. Σκοπός τους είναι να εξελιχθούν ψυχοπνευματικά και να γνωρίσουν τα αποτελέσματα των διαφοροκραδασμών του κόσμου της εξωτερικής μορφής.
Ο Πυθαγόρας είπε σχετικά τα εξής. «Η ύλη και η δύναμη συγχέονται. Το ορατό, είναι ενέργεια του αοράτου».
Μόλις αυτό το πετύχουν οι επανερχόμενες ψυχές δεν θα ξανακατέβουν στις εξωτερικές μορφές, αλλά θα συνεχίσουν την αργοκίνητη ανάβαση τους προς τα εσωσύμπαντα. Πόσες φορές μας επανέρχονται οι ανθρωποψυχές μετά το θάνατο τους στη φυσική ζωή δεν είναι απόλυτα καθορισμένο. Πρέπει να γίνουν τέλειες πραγματικά και υστέρα να πάρουν την απολύτρωση τους. Να απαλλαγούν δηλαδή από τη βασανιστική και αδιάκοπη κάθοδο στη μορφή. Ο Πυθαγόρας λέγεται ότι είπε, τουλάχιστο τρεις χιλιάδες χρόνια (3000) η ανθρωποψυχή σαρκώνεται και αποσαρκώνεται, ώσπου να καταστεί όλως διόλου ικανή να απομακρυνθεί από τις φυσικές έλξεις. Υπάρχουν βέβαια και ανθρωποψυχές, που παραμένουν πολύ περισσότερες χιλιετηρίδες στο κύκλωμα αυτό της μορφοποίησης και της απομορφοποίησης, ώσπου να βρουν το δρόμο της Ειρήνης. Αλλά γι αυτές, θα επανέλθω άλλοτε.
Τρίτο είδος μορφών
Αυτά τα όντα, είναι οι ειδικά απεσταλμένοι του Θεού. Είναι οι Αβατάρ, Διδάσκαλοι, Γκουρού Άγιοι και διαλεγμένοι Μύστες. Όμως δεν είναι μόνο αυτά τα όντα που ανέφερα. Υπάρχει και άλλη τάξη που είναι δυνατό να αναφερθεί. Είναι οι Άγγελοι Λειτουργίας, που κατανέμονται σε πάμπολλες υπηρεσίες – διακονίες, μερικές δε από αυτές θα σας αναφέρω. Μια ομάδα από αυτά τα όντα αναλαμβάνει την κατεύθυνση της πλαστικής μορφής. Καθοδηγεί τα ηλιακά συστήματα, τους Γαλαξίες, τα Νεφελώματα και όλα τα αστρικά συστήματα, αστερισμούς και συγκροτήματα αστερισμών, ξέχωρα από τους Γαλαξίες που βρίσκονται στον κόσμο μας.
Μέσα σε αυτά τα όντα υπάγονται και οι υπεύθυνοι της εξελικτικής ζωής του γαλανού Πλανήτη μας.
Υπάρχουν οι επί αποστολή υπεύθυνοι για τις ανθρωποφυλές και τις υποφυλές, για τις Θρησκείες και τα δόγματα, για την εν γένει γνώση, τη μόρφωση και την τεχνοκρατία, που κατευθύνουν με βάση το εκάστοτε διδόμενο Θείο Σχέδιο. Αυτά τα επί αποστολή όντα, είναι υπεύθυνα για τα διάφορα έθνη – κράτη, ανάλογα με τη γνωστή τους Καρμική ευθύνη.
Ύστερα έρχονται τα κατώτερα από αυτά όντα – ντέβας, που κατά τον εσωτερισμό και τις Θρησκείες αναλαμβάνουν τη φύλαξη – συμπαράσταση, του ανθρώπου.
Υπάρχουν ακόμη άλλα υπεύθυνα διακονίας όντα για τα κατώτερα Βασίλεια της φύσης, όπως για τα ορυκτά, τα φυτά όλων των αμέτρητων ποικιλιών, τα ζωικά είδη, που προωθούν, με σύνεση και υπομονή την ορισμένη αργοεξέλιξη προς ένα τέρμα ατελεύτητο. Μπορώ να σας αποκαλύψω, ότι τα όντα αυτά δημιουργούν πειράματα μέσα στην ύλη της μορφής, όπως τους κρυστάλλους με τα γεωμετρικά τους σχέδια, τις νιφάδες του χιονιού) κ. τ. λ. Συνάμα σχηματίζουν με την ακτινοβολία τους διασταυρώσεις σπόρων για να γίνουν νέα είδη στη μορφή πιο πλούσια, πιο σύνθετα, πιο τέλεια.
Ο αριθμός αυτός των όντων είναι πολύ μεγάλος και πάντοτε αλλάσσει στη μορφοποιημένη πλάση, ανάλογα με κάθε εποχή και κάθε εκδήλωση ζωής που βοηθήθηκε από αυτά. Το μεγάλο πρόβλημα γι’ αυτά τα όντα είναι να παραμένουν στην αιθερική πλευρά του φυσικού μας κόσμου, απ’ όπου αδιάκοπα ακτινοβολούν ανώτερες δυνάμεις, μες τις οποίες παραμένουν σαν καλύπτρες διαφανείς και άτρωτες. Η απομάκρυνση τους απαγορεύεται ρητά από τους υψηλά ιστάμενους υπεύθυνους στο Θείο Σχέδιο. Εάν αυτό καμιά φορά συμβεί, γίνεται στο φυσικό μας κόσμο η διασάλευση της αρμονίας, που γρήγορα οι υπεύθυνοι επαναφέρουν στην ορισμένη τάξη.
Τώρα ας μιλήσουμε λίγο, όσο ο χώρος αυτής της στήλης επιτρέπει για τους ανώτερους αγγέλους.
Ύστερα από τους αγγέλους
1) Του Προσώπου
2) Της λειτουργίας υπάρχουν τα ειδικά τάγματα των
Α) Σεραφείμ
Β) Χερουβείμ
και Γ) Οφανείμ
Αυτά τα όντα φρουρούν – υπηρετούν – διαγγελεύουν τον Άγιο των Αγίων, Θρόνο ιερό και σεπτό, της Θείας Ύπαρξης. (Ενώχ 71 κ. τ. λ.) Επτά συν επτά πνεύματα της Γ’ τάξης, μένουν μόνιμα μπροστά στο άμορφο ον, στην παρουσία της Θεότητας και τέσσερα από αυτά είναι κατά θεία θέληση.
1) Ο Μιχαήλ
2) Ο Ραφαήλ
3) Ο Γαβριήλ
4) Ο Ουριήλ.
Ο τελευταίος αρχάγγελος Ουριήλ, πολλές φορές εναλλάσσεται με τον αρχάγγελο Φανουήλ. (Ενώχ 9, 1, 20, 1-8, 40, 9- 10).
Συνηθέστατα ο Μιχαήλ είναι ο διεκδικητής και εκδικητής της δόξας του Θεού. Άλλωστε το ίδιο όνομα του το βεβαιώνει. Μιχαήλ = Ποιος όπως ο Κύριος;
Ο Ραφαήλ είναι εντεταλμένος για τις ανώμαλες μορφοεκδηλώσεις, δηλαδή για τις ασθένειες. Είναι με λίγα λόγια ο αρχάγγελος των σωματικών ιάσεων.
Ο Γαβριήλ είναι ο αρχάγγελος των ειδικών αποκρυμμενών αποκαλύψεων.
Ο αρχάγγελος Ουριήλ, είναι ο γνώστης και ο υπεύθυνος, όλων ανεξαιρέτως των απόκρυφων γνώσεων και απόκρυφων γεγονότων μέσα στην Πολλαπλότητα, της πρώτης τάξης έως και της ωμέγα.
Υπάρχει βέβαια και κάποια τάξη κακών αγγέλων που πρέπει να την αναφέρουμε εδώ, σ’ αυτή την αποκάλυψη του εσωτερισμού. Πρόκειται για όντα που κάποτε παραστράτησαν στην καθορισμένη υπό του Θειου Νόμου γραμμή. Εδώ πρέπει να σας αναφέρω, ότι ενώ ο άνθρωπος διαθέτει το ελευθέριο της βουλήσεως του, οι Άγγελοι στερούνται αυτού του δικαιώματος. Είναι ένας εσώτερος Νόμος, που άλλοτε θα πούμε. Μια ομάδα αυτών των όντων αγγέλων, ήλθαν σε σύζευξη με τις θυγατέρες των ανθρώπων, όποτε γεννήθηκαν από την επαφή αυτή καινούργια όντα που ονομάστηκαν γίγαντες. Οι παλιοί αυτοί άνομοι άγγελοι, που έπεσαν από τη δόξα τους (Γεν. 6, 1 και συνέχεια) έχουν αρχηγό τους τον Βελιάλ, Βελιέβ, Βετλζεβούλ, Βιελζεβούλ, Ασμωδαίο και Μοστεμά.
Σημπληρωματικά διαβάστε εδώ για τους Πεπτωκότες Αγγέλους
(Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά στο Ευρετήριο Αγγέλων)
Κωνσταντίνος Διμελής
Υπεύθυνος ΟΜΑΚΟΕΙΟΥ Πειραιώς
Από την αστήρευτη πηγή γνώσης του Ν. Μαργιωρή.
Όλες οι αναρτήσεις μας καθημερινά και στις σελίδες μας
στο facebook https://www.facebook.com/liliansimou.astrolife
στο twitter https://twitter.com/astrolifegr
Θέματα ψυχολογικής αστρολογίας στο: http://writersgang.com/ (Στήλη: Walking with the stars)